En mätt kvinna, är en glad kvinna..

Matchen slutade 4-1 tror jag. Vi hann gå innan matchen tog slut så därför såg jag inte slutet. För rätt som det var under matchen fick vi tjejer för oss att dra in till Trädgårn, alltså onsdagsklubben.. Så hem till Moa för att hämta bil och sen in. Först en sväng till mig för att lämna av den mat jag fick av gulliga pappa i dag.. Kött, ägg och bröd! As bra,kött som är så fruktansvärt dyrt. Men nu har jag så jag kan äta några dagar till. Så någon dag blir det storkok och ned i lunchlådor som jag kan ha på jobbet.. Ekonomisk? - Självklart!!

I alla fall, trädgårn... Där var vi i 30 minuter innan vi ledsnade. Jag kände att det verkligen inte fanns nått som lockade alls.. Ingen att kolla efter med andra ord.. ;) Fast det var riktigt mycket folk för att vara onsdag, kunde lätt ha varit en fredag..

Nej nu blir det sex and the city och sen sova.. I morgon väntat ännu en arbetsdag.. 08.00-19.00...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0