En ledig dag i solen!

Somnade fint i går med telefonen på bröstet och tvkontrollen i handen och tven på hög volym.. Var nog ganska trött... Haha.. Vaknade och gick ut och satt  mig i solen i morse... Efter någon timme kom Jessi förbi som väntade på att Moa skulle sluta jobbet. Jag åkte vidare till Pappsen och gick på min lillasyster Mary-linns dagis avslutning. Där blev det självklart tårta! Mmmm...

Sen åkte jag hem till pappa en sväng och kollade blandannat på mina bilder sen studentfesten som Pappa hade haft för mig.. Och jag måste säga att jag tror jag var fullare än vad jag trodde själv, ser ut så på bilderna i alla fall... Haha.

Ska nu kolla på fotboll i Rimbo med brudarna och sen ska jag hem till mig..


Pappa och lillsyrran på avslutningen!!


Jag påväg till bussen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0