Det blir en dag på stranden!!

I dag ringde klockan vid 8!! På min lediga dag liksom!!! Åt en statig frukost, tog bussen till Ica, köpte solkräm och åkte bussen tillbaka till Västertorp för sol och bad hela dagen!!

Kom till badet vid 10.15 och låg där tills klockan 14 ungefär. Sen fortsatte jag och Jessi sola hemma hos henne.. Men vid badet var det verkligen dööö varmt och as skönt. Simmade på duktigt ute i vattnet. Jag är verkligen ett med vattnet, så länge det inte finns ormar i det!

Jag och Jessi var precis påväg upp ur vattnet när hon plötsligt skriker, och då menar jag nästa vrålar och springer allt vad hon har upp ur vattnet..  Det visar sig at hon stött på en orm och den hade liksom slingrats sig runt henns ben!! hade jag varit med om det, för jag kom precis efter, hade jag verkligen dött, nej jag hade svimmat och före de storgrinat som en tok!
Stackars Jessi!!

Efter solning på Jessis altan och lite bad i barnpoolen på eftermiddagen åkte hon med mig till Norrtälje, där vi chilla framför allsång på skansen och sedan en promenad med Jessis,  Mr D.. Nu är det dock sängen med Sex and the city på tven, i rena sängkläder och nyduschad!!

I dag!

Midsommar

 

Twister i solen!!


Kommentarer
Postat av: jessica

Mr D.. Vem kan det vara? :P

2010-06-30 @ 21:57:30
URL: http://jessicagullan.blogg.se/
Postat av: ERICA

Hahahaaa, jaa vem kan det vara .. ;) Hiihhiii

2010-07-02 @ 17:39:16
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0