Call 112 I on Fire!!

Jag måste bara säga att jag är helt jävla förälskad! Hur snygg är inte Edward och Jacob i New Moon? Och Jacobs kropp?! Gaaaah jag dööör bogstavligt talat.. Nu måste jag bara se trean för slutet var verkligen hemskt! Eller det var de ju inte, men det gjorde så man bara vill se nästa på engång!

Nog pratat om filmen. Jag är sjukt sugen på att spela bilbingo, jag vet att det är för "äldre" men jag tycker det är kul. Så om någon vill göra nått med mig i näste vecka, så varför inte bilbingo? :) Nu blir det sängen för min del, måste försöka bli frisk nu lagom till studenten. Trotts att jag sov till 10 och jag sov även middag på de...


Call 112 I on fire!!!


Den blicken säger jag bara..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0