Bloggande från tåget..

Var verkligen helt slut när klockan ringde vi 5 i morse, fattar inte så här efteråt varför jag gick upp så tidigt.. Men jag kom i väg till bussen och var på jobbet vid 7. Jobbade med Linda fram till 11, böt snabbt kläder och hoppade på bussen in mot stan. På tunnelbanan och vipps var jag på centralstationen. Kände mig rätt nöjd när jag kom med min resväska dragande efter mig och min bärbara dator på axeln, kavaj och ett glatt leende på läpparna.. Fick njuta av solen ett lite tag i alla fall tills det blev dags att kliva på tåget.. Väl på tåget stoppade jag i musik i öronen och somnade dirket... Vaknade nu... Och mitt tåg är framme om 25 minuter.. Har aldrig haft en bekvämare tågresa. Dock kommer jag inte hinna äta min matsäck, men jag spar den till bilfärden ned till Ullared. Eftersom jag gissar på att mammsen kommer stå med mat klart när jag kommer..


Jag i morse..


Jag nu på tåget!! Rätt nyvaken, javisst..


Kommentarer
Postat av: moa

hahaha, kolla han bakom!

2010-06-17 @ 15:42:24
URL: http://myhoneybun.blogg.se/
Postat av: Hallvardmichelle

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-12-22 @ 06:57:40
URL: http://hallvardmichelle.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0