Alla kan inte ha perfekta händer..

Visst ni att hudkrämer kan gå ut ur datum?! De visste inte jag.. Så när mormor skulle hjälpa mig med att välja nagelack bland alla mina hygen saker upptäckte hon en hel del saker som datumet passerat på för ett tag sen... Inte så fräscht! Men i alla fall, nu har jag fixat naglarna och de blev riktigt fina! Känns bra att ha fixat naglarna inför morgondagens fotograferingar..

Helt sjukt hur min dag ser ut i morogn. Först på med studentkläningen och fotas med klassen, sen av med den och på med en annan klänning och dess tillbehör, sen av med den och på med studentkläderna och dess tillbehöver och fotas igen.. Sen av med den och på med en annan för att fota för ett släktfoto... Galet!!

Nu blir det sex and the city.. Galet bra!!


Ursäkta mina knubbiga fingrar.. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0