All the crazy shit we´ll do tonight those will be the best MEMORIE!

Oj oj oj! Gårdagen blev galet bra! Träffade mina underbara vänner hemma hos Sofie där det blev förfest, sen vidare till trädgårn. Där fanns det en hel del bekanta ansikten som man växlade några ord med.. Himla trevligt! Sen avslutades kvällen med promenad längs vattnet. Hur mysigt som helst var det! Så med andra ord kom jag hem vid 3 tiden.. Lagom trött jag var i dag när jag klockan ringde vid halv 9. Lagom bakis var man också..

Men jag fick skjuss upp till skolan av Isabelle med Ida och Mickis i bilen. Sen var det bara att sätta igång med de sista fixet till vårt flak! Det kommer bli galet kul i morgon och jag är på ett sätt deppig för en del av mig vill inte ta studenten och en annan vill det.. Men det har varit en oförglömlig tid vi haft på handel vi HP07 or!!

Sen blev det rundvandring med mamma i skolan, ned på stan för att införskaffa sig mascara och sulor till skona som ska underlätta smärtan.. Lunchen blev på Kinarestaurangen, Gottgott! Sen blev det en stunds vila tills Jessi ringde för att hon ville sola med mig. Kvällen slutade med grillat hemma hos morbor med en del av släkten.


All the crazy shit we´ll do tonight those will be the best MEMORIE!




Ser ni mott namn!?


Så jävla fint balongvalv! Skit bra Mickis!!


Favorit tröjan!

Kommentarer
Postat av: Juliusjennifer

I love this page.

2011-01-30 @ 13:47:38
URL: http://juliusjennifer.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0