1, 2, 3, Fanta o Rosé...

Jag har verkligen stora funderingar på att ta hål i naven. Förut har jag tänkt att jag inte haft kropp till att ha det. Men nu känner jag att det skiter jag i! Vill jag ha det ska väl ändå inte min dåliga självkännsla få avgöra. Men sen är det ju också riktigt dyrt för ett jävla hål!! Men efter allt slit på Coop så ska jag fasen få unna mig nått. Tänkte först att jag skulle göra en till tatuering, men den är svårt att ta bort och hålet i naven är bara att ta ut staven så är den borta..

Haha, det roliga är att jag klagar på att jag inte tycker att jag passa i hål i naven för att jag inte upplever min mage som passande till en sådan detalj, men ändå sitter jag och äter chips framför tven nu.. Hahaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0