Gissa vad!?!

Frågan är varför man envisas med att vara vaken så att man knappt får sova 4 timmar och sen jobba 10 h dagen därpå.. Men va fan, men lever bara en gång och det var värt det.. Gud vad jag längtar till helgen alltså.. Att få vara ledig!! Sen är det inte långt kvar tills KROATIEN! Galet!!

Haha, ringde Moa och Jessi i går, de var på trädgårn och åt middag med ett gäng grabbar, fy fan vad fulla mina töser var när jag kom ned dit, och GISSA VAD?! Jag, Erica, var nyckter på trädgån, det har aldrig hänt förut. Har i alla fall nöjt med med en cider, men aldrig nyckter. Fy fan vad jag känner med mogen och stolt över mig själv!

Nu ska jag packa ihop lite saker och bege mig ut mot Närtuna för att se om sjön är lika som den var när jag var liten.. Har för mig att stranden var inte mycket att hurra för, men att vattnet är både långgrunt och varmt.. Vi får se!






Tjejer I `miss you!! Fan vi har inte umgåtts på länge.. höhö.. Typ en dag.. Men jag menar seriöst, inte bara vi tre liksom.. :(



Kommentarer
Postat av: P625

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-05-02 @ 12:00:47
URL: http://p625.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0