Snabba Cash

Har fortfarande inte kommit fram till vad jag har för symtom, men jag vet att jag fortfarande är sjukt matt i kroppen och bara går och funderar hit och dit hela tiden... Efter en hel dag i sängen tänkte jag att jag måste få lite luft, så jag tänkte att jag tar en promenad. Efter 5 minuter skakade bara min kropp och jag var tvungen att sätta mig ned och vila.. Läskigt ju! Sen gick jag till flygis (efter att jag gått hem igen och vilat en stund) för att köpa ett läkemedel som är mot sömnsvårigheter och när man behöver nått lungnade för att man stressar och tänker på för mycket saker...

Tog den första idag, så vi får se inom en vecka om den hjälper nått.. Har kollat på Snabba Cash idag. Jag måste säga att jag är lite besviken på den. Visst var den bra, men lite lätt virrig. Men jädrans vad snygg Jw är då... Men det finns faktikt någon som håller samma mått.. Nämner inga namn, men jag hoppas han vet det.,

Raaaww!


Kommentarer
Postat av: Annette

Eclipse på tisdag? Två timmars twilightsaga får dig garanterat på roligare tankar ;) Kram!

2010-07-30 @ 15:11:53
Postat av: ERICA

Det tycker jag att vi kör på! Det tror jag med!:)

2010-07-30 @ 16:39:09
URL: http://rajki.blogg.se/
Postat av: Remykajsa

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-11-04 @ 10:34:58
URL: http://remykajsa.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0