Min helg i Oslo!

Helgen i Oslo har varit mer än bra! Jag vet inte riktigt hur mycket detaljer jag vill gå in på, men kan säga att den verkligen har varit den mysigaste och roligaste på länge! Inget kan ju slå Oslo heller, fan är helt kär i staden! Det är en huvudstad fast ändå så jävla skön och behaglig att vara i.

Tänkte dra lite kort om lite saker jag gjort men inte gå in på för mycket detaljer, de sparar jag till mig själv. Men det blev en del rundvandring i Oslo, (måste ju se vad stan hade att erbjuda) och den var som jag sa, sjukt underbar. Såg slottet där kungafamiljen bor, gick i den parken, gick omkring i staden, åkt spårvagn! Hehe, besökt någon park med bara en massa statyer av nakna människor i olika ställningar, badat på någon halvö (Havet!), Grillat, torskat i Fifa.. ( i vanlig ordning), grillat och en massa mer upptäckter. Jag kan ju bara dra slutsatser utifrån vad jag själv anser att helgen har varit.

Kändes lite lätt värdelöst att åka hem, men det var ett nattåg, så efter lite film och tankar sov jag hela resan. Vaknar och åker hem. Då vill Jessi ha med mig ut i skärgården. Åker med, men är inte alls speciellt social, orkar verkligen inte, så jag sov på stranden hela dagen.. Åkte hem till mig och somnade om igen eftersom det är jobb som gäller i morgon.. Usch!

 

Tråkigt nog var det den här den enda bilden jag tog, ville ju inte framstå som någon turist ju.. Höhö..

 


Tydligen någon omtalad dildo.. Gjord av människor som är inkronglade i varandra..




Havet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0