Min första lediga helg!

Har spenderat större delen av dagen på jobbet.. Sista veckan på frukt och grönt.. Sorligt faktiskt, jag gillade verkligen de ansvaret jag fick ta på mig.. Nu blir det att sitta i kassan för det mesta.. Usch.. Kände att jag var i ett mycket stort behov att svalka mig efter jobbet, alltså denna hetta som är i Sverige är helt galen, synd att jag inte får ta del av den mer än på kvällar och mornar.. Pratade ihop mig med Jessi för ett bad.. Bruden var självklart på, så det blev en sväng till Malmen med ett gäng grabbar också..

Lämnade henne med grabbsen, för jag kände att jag var trött och ville hem och se till att jag packat klart allt så jag kan sova i lung och ro.. Fast det kommer jag knappast göra ändå.. Fett nervös.. Galet!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0