Mår verkligen inge bra..

Jag vet inte hur jag ska beskriva kännslan, men jag mår så sjukt illla att jag inte kunde vara kvar på jobbet idag.. Var helt tvungen att åka hem.. Men jag tror inte att det började i dag för igår vaknade jag vid cirka 11.30 och var vaken till 5 då jag somnade i sängen fram till 9, var då vaken i cirka 1-2 timmar och somnade om igen tills 6 i morse.. Sen när jag kom från jobbet idag sov jag ytterligare 4 h.. Sen sitter illlamåendet fortfarande kvar.. Kan någon hjälpa mig att ställa i diagnos om vad det är för fel på mig??

Under de timmar jag var vaken i går hann jag gå med att spendera ytterligare pengar på kläder.. Inge bra. Men det var faktiskt lite mer höstkläder och det kommer behövas..

Skjortan är inte från gårdagesn inköp utan shortsen..

 

Jackan är ny, liksom byxorna.. As sköna. Jackan är från barnavdelningen faktiskt.



Koftan är från rödakorset.. Kommer bli skit snyggt med ett vitt linne och ett par jenas shorts.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0