Kläder och ännu mer kläder..

Det blev en del nya inköp trotts min köpspärr på klädkontot.. Men man måste ju ändå få unna sig lite när man sliter hela dagarna på konsums frukt och grönt avdelning. Märkte i dag att jag inte anväder mycket mer kläder än mina jobbkläder om dagarna.. Skumt.. Haha.. Så när man väl få tillfälle att klä sig i andra kläder är det riktigt nice..

Ligger i sängen breve min pulla och väntar på att hon ska dra här ifrån så jag kan få sova, Nej då, det är så mysigt så..!


Påväg ned till "city"


En av de nya kläderna..


En ny klänning, dock från barnavdelningen, men det ser jag bara som positivt, trotts min stora matlåda..


Ett halsband, blev ett par trosor, ögonbrynspenna, (som jag bara skulle ha köpt) och stay up-hållare..

Kommentarer
Postat av: P

Snygg blå blus! ;)

Men "klänningen" från barnavdelningen ser ut som en tunika!

2010-07-02 @ 08:46:41
Postat av: ERICA

Ja den var lite kort, så det blir nog leggings till den, men det är ändå en klänning. :)

2010-07-02 @ 17:37:59
URL: http://rajki.blogg.se/
Postat av: ERICA

Ja den var lite kort, så det blir nog leggings till den, men det är ändå en klänning. :)

2010-07-02 @ 17:41:43
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0