I´m back!!

Min blogg har verkligen kommit i andra hand nu när jobbet är igång.. Har jobbar så jävla mycket att jag inte haft någon fritid alls, och när jag har kommit hem så har jag ätit och sen somnat, för att orka gå upp tidigt nästa morgon för att jobba igen.. Mina dagar består av 10-12 h långa pass.. Drygt som fan i den här värmen.. Hade inte varit helt fel att ligga vid en strand dessa dagar.. Just därför ska jag imorgon (ledig då) åka med Jessi och ett gäng ut med båt och sola och bada hela dagen, ska tydligen avslutas med kubb..Nice!!


Har faktiskt hänt en hel del saker i mitt liv.. Bara som i helgen blev jag och en arbetskollega knivhotade.. I helgen som kommer ska jag till Oslo, jag har börjat gymma igen och tagit hål i naven. Nej då, de sista var ett skämt.. Har som sagt funderat på de, men det har inte riktigt blivt av..

Nu snart  kommer Jessi och då ska vi kansek med Amanda åka och ta ett kvälldopp.. Riktigt skööönt!!


En kväll när jag, Jessi och Moa skulle ut, hade lite tråkigt så vi tog fram kära gamla alafapet och fokuserade på ord som har någt med de sexuella..


En kväll på trädgårn med Jessi.. Dock är detta i trapphuset där jag bor..


Tycker det är så mysigt när det växer rosor längs husen i Norrtälje!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0