GG - Forever!

Varför är det alltid så att när man har jätte mycket att göra, fastnar man framför datan,. Enligt mina planer skulle jag ligga i sängen nu och nästan sova..  I stället har jag inte ens packat klart de sista som tex tandborste osv. Sen var jag ju tvungen att använda min bikini i dag, så jag hoppas jag kommer ihåg att lägga ned den i morgon.. Ska gå och fixa lunch åt mig tills i morgn, sen tänkte jag försöka med att betala lite räkningar.. P-böter bland annat.. Jävla lapplisa.!!


Bröt min och Moas överrenskommelse igår, inge godis eller nått med socker i på tre veckor,, klarade 4 dagaar.. Sen slutade jag här med Jessi brevid med.. Inte så lyckat..

Kommentarer
Postat av: Wilhelmtanja

Nice site, Keep it up

2011-04-11 @ 13:05:55
URL: http://wilhelmtanja.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0