En massa bilder!

Kollade runt lite och hittade några sköna bilder som mina älskade gummor tagit. Så jag kände att jag bara var tvungen att lägga upp de.. Ska skynda mig för jessi kommer när som helst. Det roliga är att  min syster smsa mig i helgen och frågade om jag levde.. Det kom fram att hon inte sett mig uppdatera bloggen och då trott att de hänt nått.. Gulliga du! En annan sak är också så gulligt, man märker verkligen att de bryr sig. De är att när jag ska till Oslo vill hon ha koll på exagt vart jag ska, i fall det skulle hända nått. ( vad skulle de vara när jag är med en riktigt mysig och snäll person) men i alla fall.. Mamma sa nått liknade hon med och menade på att jag skulle åka över på en middag med henne .. öhh, visst är det inte långt, men nu är det fokus på Oslo och inte Värmland :)


Jessii älskar att ta kläma.. Denna gång blev min rumpa utsatt.. :)


Utgång med de bästa!!




Bjuder på den! :)


Röjj


En kväll på trädgårn.. Förkrök på skumpa..


En till spårad omgång av alafapet


Sol och bad!!


De bästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0