En jävligt lång dag på jobbet...

Visst kände jag mig sliten igår, låg och halvsov medan Moa och Jessi var hemma hos mig. Direkt när de gått släkte jag alla lampor och somnade om. Hade ställt mobilen på 20.00 För jag tänkter att jag inte kunde sova längre för du skulle de bli en dålig nattsömn, men nej då.. Efter en dusch och lite uppdatering på bloggen somnade jag fint igen..  Försov i morse och fick ta bilen i till jobbet..

Nu har jag handlat hem mat och det blir mjölkstuvade mackaroner med ungstektfalukorv i matlåda denna vecka.. Måste städa också men råkade precis ut för näsblod, av erfarenhet vet jag att min kropp antagligen är trött eller har ätit för lite, eller en kombination av de båda.. Så nu blir det chill och sen får jag ta tag i det andra..


33 dagar för fan Moa!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0