Don´t stop me now!

Åkte hem till Närtuna i går efter jobbet. Blev först ett stopp hos faster på en fika, sen vidare mot pappa där jag sov i natt. Syrran kom dig senare på kvällen för hon skulle hämta upp sin kille som varit utomlans med jobbet en längre tid. Innan det blev det en massa tjaffs med Mor i telefonen. Blev så jävla ledsen, tror att de på nått sätt var bra. För jag mår bättre nu efteråt, eller så är det för att mina piller börjat verka.. Eller för att jag börjat ta tag i saker nu.. Kanske en kombo av allt.. Men jag kan summera gårdagen som riktigt tung på alla sätt...

Fick en komentar om att min blogg inte är lika positiv som vanligt, men vänta, Jag är snart tillbaka i mina gammla spår igen, måste bara bearbeta några saker först..

 


Kommentarer
Postat av: Annette

Att bryta ihop och komma igen är ingen dålig metod. Du vet var jag finns.. Kram

2010-07-30 @ 15:13:53
URL: http://hosmagdas.wordpress.com
Postat av: ERICA

Tack, det känns bra att veta! Kram

2010-07-30 @ 16:37:15
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0