Bakis och lite lätt depp..

Efter att R åkt hem fick jag världens panik och tvingade jessi att äta pizza med mig. Åkte först till espanaden men ångrade oss och åkte till någon annan som jag inte kan namnet på.. Fick sällskap av Daniel och Pettsson. Åkte sedan hem till daniel och jag och Jessi kollade på när han arbetade. Sen blev det lite tjejmatch i både fifa och nhl. Känns som om att jag och jessi är på samman nivå när det gäller det spelet så det är nice.,

Jessi lånade sedan daniels bil och vi åkte hem till mig och bakade en kladdkaka och åt några mackor.. Och  nu ska vi tillbaka och bjuda på vår inte så vackra kaka.. Men den är nog god. Efter jobbet kommer även Moa över för jag vill verkligen inte vara ensam i natt. Pallar fan inte det. Sen är jag ju ledig i morgon också.. :)


Lite lätt jävla bakis sen igår alltså.. Fy fan, men kul hade vi tjejer och även senare såklart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0