Äta bör man, annars dör man

Fick ett lite agresivt samtal, av min älskade mor idag, eller agresivt var det inte, men hon var sjukt orolig hur jag mådde. Hon frågade vad det var frågan om igentligen. Jag berättade hur jag mådde och alla problem som bara dyker upp hela tiden och hur jag i alla fall försöker ta tag i dem.. Fick lite klarhet i hur jag ska ta mig ut situvationen nu i alla fall.. Jag är tydligen lik henne när det gäller att få dessa svackor när man bara vill ligga i sängen i ett mörkt rum, med täcket över huvudet.. Vi kom fram till att jag ska ta en dag i taget och att vi tillsammans skall reda ut problemen när det gäller jobb, lägenhet, flytt, kroatien och stressen.. För tar jag inte det lungt nu kommer det bara bli värre..

Men det blir nog bra till sist, ska bara stå ut att jobba i 1 och en halv vecka till, sen blir det lung och ro för min kropp och själ.

Äta bör man annars dör man, så jag gjorde en mycket god matpaj i dag.. Och himmel vad god det var!! Galet!! Jag har verkligen talang för mat och dess olika kombinationer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0