You are sooo Yesterday...

Skulle ju som sagt kört Mary-Linn till ridskolan i Rimbo i dag. Men när jag kommit en bit på vägen sitger tempmätaren kraftigt och jag blir tvungen att stanna. Troligen hade nått frysigt i morton. Troligen kylarvattnet eller nått. Så då var det bara att stå still och vänta på att morton skulle värma upp de som frysigt. Det funkade inte under den tidspress vi hade. Så det var bara att vända bilen och köra hem. Sätter mig och kollar på film ett tag hemma hos pappsen. Sedan kommer pappa in och säger att bilen funkar igen och jag och Sanna åker till Rimbo för att köpa pizza. Svullar i mig den hemma hos pappa och blir kvar där ett tag. Sen åkte jag hem till mig och la mig för att kolla på en film.

Nu sitter jag här och laddar upp inför Robinsson. Jag bara måste se de. Typ beroende eller nått. Sen såg jag i tidnigen att det var ett XL-avsnitt på PH i dag. Började klockan 22:00, så jag hoppas att det inte är någon repris utan nytt, annars blir det en film. Men jag har typ blivit beroende av PH också. (PH = Paradise Hotel)

Aja, sen tänkte jag att i dag blir det sista dagen på mitt mindre hälsosamma liv. I morgon börjar ett nytt med att minst träna någon muskel per dag ;) hihihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0