Vinnarskalle

Sen sist jag skrev har jag hunnit med att vara med Moa ganska intensivt i tre nätter.. Hahah. Vi har åkt in till stan, åkt skridskor, bakat "chokladbollar" varit med Jessi, spelat monopol (jag vann, såklart) svullat i oss en hel förpackning glass och mycket mer..

I går kväll gick vi över till Jessi för att umgås lite. Vi spelade monopol och jag vann, trotts att Moa fuskade. Men det kanske var tur att jag vann för jag är en så sjukt dålig förlorare (ibland bara). Men jag hade ju taktiken liksom;) Sen gick jag och Moa hem till henne för att hämta min bil. Dock uppstod ett litet problem. Jag har inte under hela vintern ägt en is-skrapa, utan jag har använt mig utav ett cd-fodral. Men i går var de så sjukt kallt att den inte funkade. Så jag fick en is-skrapa av snälla Moa :) Vi åkte vidare till Stinsen för att köpa glass och hyra film. Hade dock stora beskymmer om vilken vi skulle ta, men vi kom slutligen överrrens. Hahah.. Åkte hem till mig och åt glass och kollade på film. Låg och snacka lite och slutligen somnade jag. (i vanlig ordning)

Sen i morse vaknade jag av att alarmet på mobilen ringde och då var Moa redan nere och höll på att fixa sig. Hon skulle nämligen ha en körlektion. Så jag pallar mig upp och får höra att jag varit ganska så arg i natt i sömnen. Hon hade vaknat flera gånger av att jag sagt massa arga och irriterande saker, till någon i drömmen. Hahaha.. Körde upp henne till bussen och sen vidare hem i gen och tog en dusch och nu sitter jag här och ska fixa en ska ;)

Lägger in lite bilder från vår lilla skridsko runda sen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0