Tillbaka på nivå 1?

I dag har vi haft en "såkallad" moterdesign kick off. Men fy satan vad värdelös den var.. Först börjar hon som håller föredrag att klanka ned på mig som fan för att jag var ensam. 

- Mini Moto UF?
E- Ja, jag är här.
- Jasså... Du är fortfarande ensam..
E- Ja jag vill vara det, har varit det från start och kommer fortsätta vara det. Jag har ju valt att vara de för att jag vill vara det.
- Okej, men du kanske ska ta och ta med någon vän som ska hjälpa dig. Du kommer inte klara det själv.
E- Har jag gjort det hittils så klarar jag mig nu med ska du se..


Sen senare under dagen skulle vi redogöra vad vi kommit fram till hur vi vill ha våran monter i respektive grupp.

- Ja men du kan ju börja, Mini Moto UF.
E - Alltså jag vill inte riktigt berätta hur jag ska ha min. Eftersom jag är ensam får jag ju tänka ut allt själv och då vill jag inte att någon ska få åka räkmacka på mig är jag lägger ned mer energi på att få fram en idé. De flesta andra har ju fler huvun som tänker och de har inte jag.
- Ja men då kankse de är bra att du delar med dig om du nu har en sådan bra idé. Så dina kompisar kan få ta del av den.
E- Nej jag vill faktiskt inte det. Jag är ledsen.
- Jaha, men företaget ...... kanske har mer lust att visa sitt då...


Alltså jävla kärring. Hon var på ett annat företag också och klargjorde klart och tydligt att de inte var speiellt dugliga.. Alltså, hur kul blev det då. Inte så värst. Men jag lärde mig inget nytt av detta. Men men jag var i alla fall där.

Vi slutade egentligen efter föreläsningen men jag valde att gå upp till skolan och jobba. Eller jag har inte börjat än, men snart. Ska skriva en bokreccention i Svenska B om boken jag nyss läst ur..

Kommentarer
Postat av: syster

Bra att du stod på dig ! De där jävla UF lärarna är helt blåsta alltså !

2010-01-20 @ 16:04:19
Postat av: ERICA

Eller hur! Jag lacka ju! Man kan ju inte behandla folk hur som helt ju!! :/

2010-01-21 @ 16:15:40
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0