Självstudier

Alltså nu känner jag mig riktigt duktig. Jag har först och främst läst ur min bok och sedan gjort en bokreccention om den på 3 datorskrivna sidor, på friviliig tid!!! Nu skulle jag kunnat suttit hemma och softat framför ett avsnitt med O.C eller liknande. Men jag har valt att göra detta, och så här efteråt känns det riktigt bra. Tänkte att jag skulle belöna mig själv genom att gå och sola.. :) hahaha jag är verkligen beroende av det. Det ger en sådan kick efteråt. Kan kanske vara för att men får en känsla av att sommaren snart är påväg! Åh jag längtar verkligen!!

Har ändrat mig om vad jag ska plugga till. Hahaha snacka om att inte riktigt vara helt säker. Men en sak jag är säker på är att jag ska plugga i alla fall. Vilket är mycket positivt eftersom många inte tänker göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0