Robinsonfinal!!!

Det blev ingen tågresa hem i dag. I morse började jag blöda sjukt mycket näsblod igen och mamma tyckte att det var bäst att jag stannade kvar tills jag vekligen är frisk. Vilket hos har mycket rätt i. Jag kan lika väl ligga hemma sjuk i mammas soffa som min egen. Så hela dagen har jag bara tagit det lungt och kollat på en hel del filmer. Men är man sjuk så orkar man inte göra så mycket mer. Mamma tjatade på att jag skulle med på  ishockey nu i kväll, Men jag orkade verkligen inte. Det var Färjestad mot nått lag, Men jag väljer att spendera kvällen framför robinson..

Jag hoppas på att bli bättre snart för det är verkligen inte roligt alls att vara sjuk! Varför just nu är en bra fråga också! Men men, har klarat mig hela vintern så någon gång måste det väl bli jag. Nu ska jag tillbaka till soffan för att ladda upp inför robinsonfinalen!

Jag hoppas verkligen att Jimmy eller Sanna vinner. Varför vet jag inte, men Johan och en annan kille får gärna vinna. Men verkligen inte Hasse eller Miko! Hahaha..

See yaah!

Kommentarer
Postat av: Jessica

JAG GÅR UT MED DIG NÄSTA HELG SÅKLART:) <3

2010-01-31 @ 11:46:31
URL: http://jessicagullan.blogg.se/
Postat av: ERU

2010-02-01 @ 13:19:15
Postat av: ERICA

Vad bra. Hopppas jag mår bättre bara :)

2010-02-01 @ 13:20:24
URL: http://rajki.blogg.se/
Postat av: Victoramalie

This site is professional and to the point.

2012-01-10 @ 08:04:03
URL: http://victoramalie.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0