Personlig

I dag har jag varit bossen på idrotten! Fy fan vad jag gillade det! Jag är verkligen en människa som gillar att styra och ställa med andra. Med andra ord, ge order. Men jag har haft en disskution med pappa om just detta och han säger att man inte ska göra det, och inte ha för bra självförtroende för folk i ens omgivning gillar inte det. Det är så att vi svenskar kan inte acceptera att andra har bra självförtroende. Utan då i stället blir man sne på personen, men självklart ska man inte ha för bra, men det har jag inte sagt att jag har. Men som i situvationer som om jag fått MVG på ett prov,inte satan tänker jag hålla tyst om det bara för att andra kan bli avundsjuka. Jag har ju kämpat för att få de så varför hålla de inom mig.. ? aja..

Nu har jag lagt in de bilder jag tog på min eventuellt blivade studentklänning. Jag tog bilderna som hastigast i provhytten, men man ser lite i alla fall.. Som sagt, jag ska lägga upp den, för den är för lång och sen ska jag eller mormor ska sy knappar på ryggen, så den kommer bli döö läcker ;) Tycker jag i alla fall.

Jag vill som sagt göra den lite personlig så att ingen annan har en lika. Så därför blir der knappar och en annan längd..






Den ska som sagt läggas upp så den blir över knäna..  Jag är ju så sjukt kort. Hahah...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0