O.C är mitt nya liv!

I går gick jag upp vid 6.. Usch då var jag inte så pigg! Åkte iväg för att jobba och de gick fakiskt jättebra. Det var ganska lungt eller för lungt på morgonen men men. Åkte sedan hem direkt till mig eftet jobbet och la mig i sängen och sov i två timmar.. Hur skönt som helt! Jag trodde inte att jag skulle somna men så fort jag la mig gjorde jag det.. Hahaha. Sen sätter jag mig framför tv och börjar kolla på O.C... Vilket innebar att jag blev helt fast! Jag kollade intensivnt fram tills klockan åtta då Robinsson började. Sen så fort det var slut satte jag på O.C igen! Satt och åt chips och guacumole dipp framför tv och kollade på O.C fram till klockan var ungefär halv 1 , ett... Sen gick jag faktiskt och lade mig.

Och sjukt ärrre!
Men jag vaknade vid ett i dag! Så nu känns det som om jag sovit bort hela dagen, inte så lyckat! men men.. Tänkte kolla på ett avsnitt med O.C nu och sen åka bort till pappa och äta något, eftersom jag ska börja jobba vid 16:00 - 20:15 i dag. Så nu blir det TV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0