Nu är jag en medium tjej ;)

Kom nästa nyss hem från pappsen. Tillbringade större delen av dagen där för att uträtta en del telefonärenden. Jag har nu fixat med skatteverket och bytt abonemang på mitt internet. Vilket betyder att jag inte längre behöver betala dryga 300 kronor i månaden för ett segt bredband. Utan nu har jag skaffat mig ett medium för 169 kronor i månaden. Såååå mycket bättre!

Sen åt jag även där och de blev glass och maränger till efterätt. Upptäckte då att jag är galen i maränger. - Men men de är nice ;)

Nu har jag legat och degat framför en film. (dock inge bra) Men en del tidsfördrivning i alla fall. Väntar såklart in Glee.



Kommentarer
Postat av: Sanderelizabeth

Big tnks for interesting and useful site!

2011-06-10 @ 11:43:10
URL: http://sanderelizabeth.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0