Nehe, inte i dag heller...

Ja det blev så klart ingen solning i dag.. Så himla typsikt.. När Moa och jag kom dit så stod det att solariet var stängt till v.2. Och nu är det ju bara v.1, så det blev inget. Vi tog en fika på Pelikan i stället. Mysigt som få.. Sen kollade vi runt en stund på olika affärer efter en mössa till mig, för min är alldelse för stor. Men jag hittade ingen, eller jo en, men den var för tok för dyr. Då kan jag lika gärna ta en som jag redan har.. Så vi åkte hem utan någon uppfräschning och utan mössa.

Åkte raka vägen hem till pappsen och hjälpte till att städa undan lite julpynt och gjorde sedan chokladbollar. Mmmm Mummaa!! Stannad även kvar över middagen och efterrätten. Sen skulle jag har spenderat kvällen med Pippilottan, men hon var tvungen att jobba över. Händer alla liksom, får vara glad att man har ett jobb i dessa tider. Så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra resten av kvällen..

I morgon skall jag köra Mary-Linn till ridskolan så kvällen blir nykter. Känner mig konstigt nog rätt trött. Jag menar,jag har ju lov, och har inte gjort nått jobbigt sen i helgen då jag jobbade. Men men..


Svulla dessa kanske.. mmmm :) Ska verkligen ta tag i mitt gymmande igen. Om inte gyma så springa i alla fall. Nu får de vara slut på de lata dagarna.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0