Mirakelpiller, någon!?!?!

Ni vet när man är så sjukt att man verkligen tycker synd om sig själv och bara vill grina... Så känner jag exagt just nu och har gjort det sen i går... :/ Har legat däckad i soffan framför O.C hela dagen. Hela kroppen är orkeslös och min hals är helt igensvullen, så varje  gång jag sväljer känns det som jag sväljer taggtråd.. Sen har smärtan förflyttat sig upp till öronen. Det tjuter och pulserar, helt sjukt.. Och ovanpå detta bultar huvudet som aldrig förr och jag har feber.. Stackars mig.. :(

Så i morgon skulle jag ha varit i skolan, skickat en fyrhjuling och varit på en radiointerjuv. Tror ni jag ska göra det, Svar NEJ. Det är ett under om jag ens kommer upp ur soffan på hela dagen. FAN att inte värktabletter hjälper. Någon som har nått mirakelpiller som bedövar min symtom!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0