Middagen är serverad

Har precis gjort mig lite kvällmat. Var så sjukt hungrig att jag bara var tvungen. Middagen bestod av pasta och pasta sås (som är det ända jag har hemma för tillfället). Det har börjat bli lite enformigt, men det ska bli ändring på det så fort det blir den 15 januari = lön, och lön = MAT! :) Gott gott!!

Jag ska offra mig för både mig själv men mest för Moa i morgon. Jag ska nämligen gå upp riktigt tidigt, 10:00 Hahahahah..., för att ta bussen in till norrtälje för att möta upp henne för att sedan sola. Så jag offrar mig för mig själv eftersom jag vill sola men jag offrar mer för Moa eftersom jag kunde tagit en senare buss om hon inte haft sin körlektion så tidigt..

Aja, ska försöka sova, men det blir inte lätt för jag är hyper pigg.. Hur jag nu ska lösa det vet jag inte. Men jag får väl lägga mig och läsa klart min bok jag påbörjade för ett tag sen.. Oliver Twist:) Men först ska jag se klart på en hyllingskonsert på kanal 1 för MJ :) Love him!! <3


Moooiiiiisen och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0