Kryssning i kväll!!

I dag gäller det!!!

Tog lite sovmorgon morse... När klockan ringde var jag så sjukt trött att var bara tvungen. Tänke att om jag ska orka i kväll så måste jag sova lite längre. Men det gjorde inget för jag hade mitt företag på morgonen så det kan jag ta kapp när jag vill..

Så i morse gick jag med min rullresväska till bussen, Som tur var hoppade Moa på med en snarlik så jag behöve inte gå in i skolan ensam.. Hiiiihihih skojj!!

Jag är så sjukt taggad nu! Moa kommer snart och vi ska äta tillsammans. Vi måste bunkra upp lite för sen blir det inte mycket mat.. Men desto mer alkohol! ! ! :/

Japp nu kommer hon! See yaaahh!


Skönaste bilden !!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0