Korv med bröd

Alltså PH i går!! Va fan skulle Fredrik åka ur för!?! Han var ju riktigt het och rolig. Men i stället fick Pontus vara kvar! Hur fan kunde de gå till! Varför ställde sig inte Kristoffer sig bakom Franceska, jag lovar att hon hade valt Kristoffer framför Pontus. Men men, nu är det som det är, men hur kul är det att Pontus får vara med i semifinal då! Inte sååååå kul!! Aja,

Hahah alltså i går när jag var och solade på badhuset i Norrtälje hade de fått sina nya solarium. När jag nu ska lägga mig i det och starta börjar en röst prata på som fan om hur välkommen jag var och om alla funktioner. När jag tröck på en massa knappar hördes det ända ut! PINSAMT! Men men.. Det var as bra, men jag känner mig fortfarande blek och måste sola mer. Aja, Det blev korv med bröd till middag i går..Höhö. Jag har kommit på någon annan maträtt än pasta och pasta sås, just korv med bröd. Så nu lär det bli det ett tag framöver. Usch vad jag hatar att inte kunna laga riktig mat och inte ha pengar. Denna månad fick jag nämligen bara hälften av vad jag brukar få i lön och jag var ju i skuld till pappsen på två lappar.. Så jag är bankrutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0