I´m back in the game!

Nej jag har inte lagt ned bloggen, jag har bara haft "semseter" hahaa.. Nej då, men jag har haft så sjukt mycket att göra. Jag har bland annat:

Åkt tåg hem från mamma
Solat
Handlat kläder i Täby med Jessi
Lånat mormors lägenhet
Firat nyår med tre rättersmiddag och sedan vidare på äventyr
Haft myspys med Moa
Åkt  till stan med Moa


Ja och en massa annat. Jag har liksom helt enkelt inte orkat. Men nu har jag fått tillbaka lite gnista igen!
I dag ska jag åka till Rimbo och träffa Moa och åka skridskor! Kul kul! Men först ska jag äta frukost och åka till pappasen och hämta mina skridskor..

Åh jag har förhoppningsvis en gjädjande nyhet som blir bekräftat i slutet av veckan, Hoppas hoppas!! :)


Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0