Ensam är stark

Nu känns det verkligen som om jag har världens tråkigaste liv. Sitter hemma med en påse chips och en dipp helt själv och kollar på PH XL... Kul... Men medan jag suttit själv har jag hunnit med att planera lite saker inför mitt "nya" hälsosamma liv. Just därför är det den sista chipspåsen som jag köper från och med idag. För i morgon skall jag åka ned till Rimbo och springa på gymet. Tänkte göra det i dag, men det hann sig inte riktigt. Men i morgon skall jag verkligen göra det. 15:00 - 21:00 har de öppet, så det kan inte bli bättre!


- Hej sommar 2010!!!
- Hej då vinter 2010-2009!!!






Jag har även funderat på en hel del saker. De folk som befinner sig på gymet är faktiskt där av en massa olika aledningar och börjar man titta sig omkring kan man se vad de olika typerna är ute efter.Rätt intressant faktist. Först har vi se som gymar för att de ska synas. Sen har vi de som gymar för att bli mer fasta. Sen de som gör de för att nå en drömvikt. Sen de som gör de enbart för att hålla igång kroppen. Sen även de som gymar för att de tror att de ska nå drömkroppen direkt. Är nog ganska säker på att jag tillhör den sista. Har liksom ingen ro att vänta. Finns många mer anledningar till varför folk gymar. Så  nu ska jag damma av gymkortet och köra på igen.. Kul ska de bli!

Ensam ÄR stark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0