Studentklänning, CHECK!!

Var och besökte mormor i dag. Vi åt lunch och gick sedan föra att kolla en affär där de sålde kläningar. Jag tror jag hittat min studentklänning faktiskt.. Jättefin, men måste lägga upp den, sy dit lite detaljer i form av knappar, men annars är den hur fin som helt. Vi gick sedan vidare ner på norrtälje och fixade lite ärenden med mormor. Det var riktigt trevligt, men sen åkte jag dock hem. Åt korv med bröd till middag hos pappa.. Hahah, sen skulle jag kolla mitt lönekuvär, de var inte så roligt att se... Brukar få dubbelt så mycket som jag fick nu, men jag har väl antagligen inte jobbat lite mycket helt enkelt.. Så pappa fick bara hälften av vad jag var i skuld till han... Men men, studiebidraget kommer snart och tydligen ska det vara på 1450 kronor från och med nu... Yippiiiii!!

Nej nu ska jag sova, ska ju som sagt jobba i morgon.. Börjar vid halv 8 så klockan ringer vid 6 :/ Uscha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0