Kryssning, Check! Packlista, Check!

I dag har det varit en prima dag. Hade det riktigt trevligt i skolan faktiskt. Har suttit och taggad som fan inför i morgon med Sofie! Ska bli så sjukt kul! Vi ska som sagt på kryssning i morgon. Min present till Moiiseeeen är nämligen kryssningen. Har fixat och dolat lite med de i smyg för henne. Har även fått med Lina och Alexandra. Riktigt skojj! Det var Sofie som kom med idén i måndags, för hon skulle nämligen åka på den med Denice och Angelika och någon mer. Denices klass ska nämligen åka därav hela idén. Så i morgon nästan när skolan slutat åker Moa, jag, Lina, Alexandra och Sofie in till stan, sen möter vi nog upp de andra gänget. Först blir det budget middag på donken och sen på båten och festa järnet!

I dag gick jag och Moa en promenad genom city för att vänta på bussen. Jag kunde inte hålla mig länge, nog för att jag skulle säga det till henne senare men ändå. Jag tog upp mitt kort jag gjort till henne och hon blev jätteglad. Men hon blev genast nervös över vad hon skulle ha på sig. Så hon bad mig skriva en packlista. Detta är typ de jag tagit med mig, så hon får en likadan. Jag lovar att jag packat för mycket, det jag jag alltid! Men men, bättre för mycket än för lite. Men säkert har jag också glömt nått! Skiiit kul ska de bli i alla fall!!! iiiiiiiiiihhhhh!!! :)


Packlista till Moa:


Hygenartiklar- (tandkräm, tandborste, roll on, perfym, duschkräm, schampo, hudkräm m.m)
Kläder- ( klänning till kvällen, sovkläder, nått bekvämt att åka hem bakis i ;), underkläder, strumpbyxor)
Skor- ( nått till kvällens outfit, bekväma skor att gå till och från bussen med)
Smink!!
Smycken (om du ska ha nått speciellt på kvällen)
Pengar ( BAKIS MAT, eller ev någon drink)
Legg!!!
Mobil/mobilladdare
Handduk ( du kanske vill ha någon som du vet bara du använt att tvätta ansiktet med) Hahah
Hårspray



Köpte massa frukt i går! Mummmaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0