Maxat

När jag kom till gymet i dag så var såklart båda rullbanden upptagna vilket ledde till att jag började träna benen på maskin i stället. Fy satan alltså. Jag var så sjukt taggad att jag tänkte att nu maxar jag som fan och kör tungt men bara 6 repitioner x 3. Och det gjorde jag, men sen när jag kört framsida lår två gånger och baksida två gånger var springbandet ledigt. Då var de inge vila i mellan utan bara att köra på.. Haahah redan innan jag började springa var mina ben gaaaanska trötta,  men jag körde på. Tänkte först att jag skulle springa lika långt som jag brukar springa (4km) men efter 16 minuter på bandet och 2 km skakade min kropp och jag orkade inte mer.

När jag klev av bandet såg jag inget och hela gymet var suddigt, mitt ända mål var en matta inne i ett rum där man stretchar. Där la jag mig och höll näst intill på att svimma.. Men jag lugnade ned mig och började stretcha och göra ett antal crunches. Har nu planerat in att jag måste gyma minst 3 gånger i veckan. Schemat ser ut att ge tillåtelse till de så jag är nöjd.

Nu blir de tv för hela slanten restan av kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0