Dag 1

Nu har jag precis vaknat och fast jag känner att jag hällre vill ut och åka skidor så har jag ju bestämt mig att jag ska springa i dag. Gymet öppnar om en timme och jag tänker satsa på att åka hemmifrån då. Jag ska verkligen springa. Hahahahah. Loooovar att om en timme sitter jag fortfarande här med en påse chips och kollar på film eller nått. Men nej!! Jag måste. Detta är ju början på mitt hälsosamma liv. Ingen bra start att inte ta tag i det liksom.

Det var ju sååå skönt när jag gymade och sprang i höstas/vintern innan snön kom och en massa att göra i skolan.. Men nu ska jag börja prioritera. Ska min sommar 2010 bli den bästa måste jag börja nu.. Studenten för fan!! Sen vill man ju inte se ut som en kossa när vi ska till Kroatioen!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0