Busig Erica är i dag!

Åhh är på så sjukt bra humör! Denna vecka har verkligen börjat bra!! Kommer till skolan efter en lång ledighet och allt verkar vara i sin ordning. Historian tar fart och de börjar redan pratas om prov, (mindre kul).. Lunch och en massa snack och planering. Sen har vi engelska och jag får tillbaka mitt prov i Svenska B. Fick 37 av 39 = MVG!! As nöjd!! :) Sen hade vi "idrott". Jag skulle ha hållit i lektionen men eftersom vi bytt schema visste ingen om det och vi hade lite teori i stället om frilufsliv.Vi skulle planera en frilufsaktivitet åt klassen på skoltid, på låssas. Jag planerade då en dag i en utomhusbasäng där vi alla skulle lära oss konstsim av ett proffs! Finulig jag är va;) hahahhaaa. Men seriöst, det hade ju varit sjukt kul . Vi skulle även filma de uppifrån och sedan kolla på det dagen efter. Fett kul. Fantasin är alltså på topp!!

Har ägnat eftermiddagen med att fixa en lite present till Mutttisen!! Planering i full gång! Har fått henne att avboka två körlektioner för att kunna vara med på ett litet äventyr.. :) Busigt!!


Jag och Moiiiseeen för drygt ett år sen när jag fyllde 18 år! Nu är det Moa som fyller 19 år den 15/1, alltså nu på fredag!! Stor flicka hon blir nu.!! Hihih..

Kommentarer
Postat av: moa

jävlar, var tog dom boobsen vägen!?

2010-01-11 @ 19:46:30
Postat av: ERICA

Ja du, dom var inte att leka med hörrö! Äta mera kanske :D hihihi

2010-01-11 @ 23:20:26
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0