Back in the game

Ja var ska jag börja... Sista blogginlägget kanske beskriver min frånvaro.. Jag har allstå legat totaldäckad i flera dagar. Det är först i dag som jag känner mig bättre, vilket är tur. För jag har verkligen inte tid att vara sjuk. Har sjukt mycket att göra innan fredag, så vi får väl se hur jag klarar upp denna situvation. Tänkte sammanfattata veckan som jag missat.

Fredag,vart det utgång med en massa härligt folk. Blandannat några kanadensare, HETT! Lördag låg jag totaldäckad hos Moa och mådde apa! Träffade Jess en sväng och hon klippte Moii! Sen spenderades natten hos Moa. Vaknade flera gånger och låg vaken i timmar. Mådde sjukt dåligt, Så när klockan blev tillräckligt ringde jag pappa och bad han hämta mig. Blev hemkörd och däckade i soffan framför O.C. Sov för de mesta. Åkte bort till pappa och åt mat. Gick inge vidare så jag åkte hem och däckde återligen i soffan. Vaknade flera gånger den natten och trodde jag skulle kvävas. Usch! Måndagen kom mamma och hämtade mig. Hon tyckte inte jag skulle ligga ensam och vara sjuk. Jag orkade inte göra mig egen mat eller nått.

Så fram tills i dag har jag legat däckad i mammas soffan framför O.C säsong två...  Var till vårdcentralen och kollade vad jag kunde ha för nått eftersom jag hade feber och köttlarna var större än störst! De trodde att de kunde vara köttelfeber. Så om febern höll i sig så skulle jag tillbaka i dag och ta prover.

Ringde dock nyss dit och avbokade. Nu har febern gått ned och det är bara en irriterande förskylning på G .. Så i morgon bär de troligen av hem.. Buhuuu! jag vill inte på ett sätt, men på de andra sättet måste jag helt enkelt!

Back to the bed.


Hittade den här bilden på mammas dator. Det är för ETT år sen. Alltså mitt hår! Snacka om de har växt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0