Att planera saker är mitt liv.. - inge kul..

Nu är det fixat med biljetter till hemresan i morgon... Tåget går 07:15 hahaha, jag skojjar inte, men det gör de. Sen är jag framme i Knivsta 10:40 typ. As nice. Har gjort en lista på vad jag ska hinna göra:

I morgon lördag:
Motera en fyrhjuling
Se till att två går som de ska
Måla en stege
Fixa lite kraffs till VÅGA VARA EGEN MÄSSAN i Äljvsjö om cirka 1 och en halv vecka.. :/
TVÄTTA och städa i mitt hus.


Söndag:
Motera en fyrhjuling och se till att den fungerar
Fixa faktura till två kunder
Lägga ut en ny annons på blocket
Fixa ett "bord" till Mässan
Plugga Historia
Tvätta om jag inte hunnit klart..


Måndag:

Skola
Plugga Historia
Fixa med saker till Mässan


Tisdag:
Skola
Plugga historia
Fixa saker till mässan
Gå hem till mormor
Shoppa och äta middag på restaurang med mamma och mormor
Sova kvar hos mormor


Onsdag:

Skola
Plugga historia
fixa till mässan


Och sen rullar veckan och på fredagen skall en fyrhjuling levereras och sen lägger jag ned allt på at hinna bli klar med allt innan mässan.. Puhh jag skojjar inte att jag kommer var helt död när jag fyller år! Som är om 18 dagar!!!!

Kommentarer
Postat av: moa

mässan är väl inte om en och en halv vecka? det är typ tre veckor kvar:p

2010-01-30 @ 13:42:12
Postat av: ERICA

Oj, jag kollade nu och den är ju inte fören typ 23-24 ju.. Hahah bra kolla man har alltså!

2010-01-30 @ 19:07:17
URL: http://rajik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0