you got to gillar the svenska killar

I dag har jag inte gjort så mycket, tagit det mest lungt med tanke på att jag inte är helt 100 än. Men jag är mycket bättre nu och tack för de, orkar inte vara sjuk längre. Märkte att kroppen försvagats när jag skulle lyfta min tvättkorg, armarna liksom orkade inte. Helt sjukt. Även när jag går märker jag att jag blir mycket lätt trött och har absolut inte samma Go som förut. FETT JOBBIGT.. Hahah!

Nu har det hänt igen! Min bli  har gått sönder.. :( Buuhuu! :'( Så nu ska jag lägga ned ännu mer pengar på en jävla bil.. Aja, har beställt en startmotor nu, tror det blev en begangnad för cirka 700 kronor tror jag han i telefonen sa.. Så jättekul! NOT!

PH i går var as bra! På ett sätt var jag säker på att Jackie skulle ta hem det eftersom jag har hört det rycktesväg från någon som hört det från någon osv... Hahaha.. Men jag blev rååå nöjd! As bra, gillade Patrik och Jackie jättemycket! Men hade hoppats från början att Cimon skulle ta hem det..

I morgon SKA jag till skolan och eftersom jag inte har någon bil får jag ta bussen som går runt hela j'vla Närtuna... Den går liksom 07:15 härifrån! Hatar den bussen. Får liksom på nått sätt rysningar bara när jag tänker på den.. Men jag får i alla fall åka med pappa hem från Rimbo efter jag slutat! Det gillas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0