Örnen till Boet, Kom.

En lite sammanfattning av helgen..

I fredags bar det av hem till Moisen där vi fixade oss för att bege oss ut på äventyr. Dock slutade inte kvällen som varken Moa eller jag tänkt oss. Kommer in på mobergs efter förkrök på fritis.. Vi är där i kanske en och en halv timme. Sen får vi för oss att åka tillbaka till Rimbo där kvällen avslutas.. Jag försöker verkligen komma ihåg vad vi gjorde resten av dagen men jag har val fått någon blackout eller nått.. Heeeelt sjuukt! Men jag åkte och jobbade vid 4 tiden till stängning. Drog hem till Moisen och gör en riktigt god middag, Alltså hembakad Pizza!! Mmm Mumma..!!

Lördagkvällen skulle ha varit lung och jag skulle ha agerat chafför, men Icke!! I vanlig ordning så blir jag övertalad att gå ut. Så det blev alltså Mobergs även denna dag.. Men oj så mycket roligare det var.. hmm undra vad det beror på.. Kaaaanske för att vi helt plötsligt var VIP-gäster.. Höhö.. DRÖMMEN!! Så man slapp att så i timmar i den sjuuukt långa kön. Skönt!! Röjde loss med tjejerna och hade en grym kväll.

I dag söndag utgick jag från breddgrad 99 och jobbade från 13.00 till 20.15. Och nu befinner jag mig tillbaka på breddgrad 99 och sitter och kollar in Moa som står och gör middag till ett par hungriga grabbar.. Är verkligen heeelt slut i både kropp och psyke.. Tolka de som ni vill själva.. Men jag vet jag menar i alla fall..

Örnen till Boet, Örnen till Boet.. Örnen är på plats, var befinner sig Boet?

-GALEN HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0