Drömmen de ju!!

Fy satan alltså! Nu händer det grejer! Erica har först gått 2 kilometer från bussen i dag (dock inte frivilligt). Det var faktiskt riktigt skönt! Sen har jag fikat hemma hos Annette och vi disskuterade hur vi skulle göra med vår kondition. Blev aldrig nått riktigt bestämt mer än att vi skulle dra igång snart.. Gick in till mig och körde världens storstädning, (förutom övervåningen) och lagade stormiddag som jag nu ska frysa in och äta i veckan.. Mmmm Mumma..!!

Senare dyker Annette upp och frågar om vi ska gå/springa senare, först tvekar jag, men sen känner jag att jag måste ju börja någon gång! Så vi bestämmer att 20:00 blir det på med de nya springkläderna jag fick av Annette med familj när jag fyllde år. Fy satan alltså vad snygg man blev då! Synd att det inte finns några killar här ute man kan få visa upp sin snygga, nya outfit för.. Höhö... Men innan de blev det middag framför tven med O.C! DRÖMMEN!! :)

Sen när vi väl skulle springa kändes det hur bra som helst. Det flöt bara på och vi sprang någon stans mellan 3-4 kilometer bara så där liksom!! Helt sjukt. Trodde verkligen att min kondis var på noll, men tydligen inte ! :) Guld de ju!!

Nu ska jag lägga mig och kolla på O.C, har ju som sagt lov nu.. Sportlov alltså! DRÖMMEN!!


Inte de bästa skor att gå i, men men.. :)


De här var ju mindre kul, skulle gå och leta efter en sak ute i ett förråd och stöter på hur djup snö som helst!! :/ Mindre kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0