En helg för sig..

Just de.. Helgen.. En ord för hela helgen, -Galen!!

Vi tjejer åkte in till Uppsala med Moa som chafför och musiken på högsta volym. Vi alla var verkligen på topp! Stannade till vid Statiolmacken i Knivsta för rök-och kisspause för vissa.. Inne i Uppsala hade vi världens tur och hittade en bra parkering nära stället vi skulle in på.. Hittar dit och kommer in.. Vilken besvikelse!! Alltså, stället var väl helt ok, men folket.... Känndes som om vi var typ 30 och de som var där inne var bara småttingar.. Tråkigt.. Tror vi stannade en halvtimme drygt, sen var det någon som fick idén att vi skulle åka till Rimbo och våldgästa några killar.. Så då satte vi fart dit.. Kvällen slutade där och den var sjuuuuukt rolig!! Sofie och Denice drog vidare till Norrtälje medan Jag, Moa och Jessi stannade kvar ända till morgonen..  Kan sammanfatta kvällen med några ord, sen får ni tolka de som ni själva vill.. En spyr i en påse i bilen och slänger sedan ut den i farten, någon spårar sönder och dricker på tok för mycket och är på topp med slutade med att personen däckade fint på soffan, någon tappar rösten, någon fick ett äckligt ragg på dansgolvet, någon är nykter men lika hyper ändå och någon tokdäckar dirr på soffan men återkommer efter ett tag, de flesta sov på okändmark.. Ja ni ser, kan hålla på i evighet, men tror ingen ångrar nått och de var verkligen hur kul som helst!!

Lördagen
vaknar vi tjejer upp och beger oss hem till mig och lägger oss framför en film.. Konstigt nog är varken jag eller Jessi speciellt bakis trotts gårdagen. Mest slitna.. Senare på kvällen kommer ett beslut om att vi ska åka och ha spelkväll hemma hos gårdagens grabbgäng. Jag och Moa torskar fint i de två första spelen, men kommer tillbaka när det är, Vem vill bli mijonär.. Där var vi tydlingen bäst! Nice!! Kvällen forstätter med film och matlagning klockan 3-4 på natten. Moa agerar husmor och fixar riktig god mat. Efter ett tag blir det hemgång, så släpper av Jessi hemma hos henne, men Moa och jag känner att vi är riktigt hyper och inte alls trötta så vi åker tillbaka till graaaabsen,snackar och kollar film.. Fanns en take på att dygna, men jag tror jag var den som bröt avtalet först.. Haha..

Söndag mitt på dagen stannar jag och Moa till på Subway och käkar och sen kör gullungen hem mig. Jag beger mig hem till pappsen för att fixa klart allt inför mässan i morgon.. Så nu tror jag att jag har koll på läget i alla fall.. Eller jag måste ha det..

Usch blev ett super långt inlägg.. Sorry för det, men informationen är MYCKET förkortad.. Enyoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0