STUDENTMÖSSA, -Check!

Jag visste det! När jag för en gångs skull ska åka bussen runt händer det en massa strul och bussen blir försenad. - är jag förvånad, - nej inte ett dugg! Busschaffören kör på en bil vilket resulterar i att vi blir stående en kvart. Drygt. Kommer till skolan, allt verkar vara precis som vanligt. Arbetar lite med UF och åker sedan till Rimbo. Där hämtar jag ut min studentmössa!! :D:D Sen åker jag med pappa hem.

Meckar lite med några fyrhjulingar och äter mat. Sedan går jag hem i den djupa snön. Skulle ta en genväg hade jag tänkt mig. I stället kliver jag rakt i snön och den går ända upp till knäna. Kunde inte låta bli att ställa mig och garva och titta på mig själv. Det är helt sjukt mycket snö nu.. Gillars inte! Fick börja skotta när jag kom hem för att över huvudtaget komma innaför dörren. Helt sjukt! Sen har jag tvättat en hel del och nu sitter jag här. Skulle igentligen bara kolla mailen men fastnade såklart, (ovanligt)


Prova självklart mössan när jag fick den :D Iiihhhh!!


Är sjukt nöjd över att mitt hår växt så fort! Ska dock klippa en bra bit i morgon.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0