Rackans verktyg...

Mindre kul detta var då... Hmm, har sutti och pillrat ihop en nedrans fyrhjuling i ett kallt garage hela eftermiddagen. Är det roligt... - NEJ! Har rivsår på hela händerna, blåmärken på knäna och allmänt ned kyld.. Uscha! Sitter hela tiden och tänker på vad de intjänade pengarna ska gå till.. Först en vecka på Gotland i sommar, sen en resa till Kroatien och en dator.. Det är det som håller mig vid liv i det kyliga garaget. Som tur är tog jag med mig skiva som Moa och Jess brände härromdagen.. TAGGGA!! Hahaha.. Vad låter inte vackrare när man har musiken i bått och ändå försöker överrösta den... Hahha.. Det låter guld i mina öron ! :)

Så nog med värme från insidan. Nu bär de ut i kyla igen, för vid 7-tiden kommer en kund.. Som tur är vill ha ha den i kartong, så jag slipper frysa fingrarna av mig mer än jag redan gjort :) Haha.. Jädrans klagning på mig idag.. Mupp Erica alltså..




Kommentarer
Postat av: Vemundtilde

I am really impressed!!

2011-01-09 @ 14:44:32
URL: http://vemundtilde.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0