Pluggis Erica

Oj oj oj! Alltså Erica är KLAR med historian! Är det inte helt sjukt!! Den ska liksom inte vara inlämnad förren på måndag. Snacka om att jag kan slappna av nu. Känns så jävla underbart! Har även skrivit klart om Yogan, lämnat in och redovisat. Skönt att jag börjar komma i fas med allt nu. Iof så har jag skjukt mycket att göra i UF så jag får ta och fokusera på det nu..

Faktiskt är jag kvar i skolan fast jag slutade vid 10 idag, vad händer med mig igenligen?! Först till klockan 6 i går och i dag fyra timmar efter jag slutat. Pluggis Erica är i farten.

Just det pratade med syon i går, usch vilken jävla ångest jag har! Jag har ingen aning vart jag ska plugga eller till vad.. Men på nått sätt lutar det år Karlstad, men på ett annat sätt VÅGAR jag inte. Det känns så tryggt här och så ska jag behöva flytta på mig igen.. Känns inte så vidare bra.. Men men... Har ju fram till 15 april på mig. Inte stressad, - nej inte alls!! USCH!!

Ska åka hem snart och packa om väskan för att sedan åka till Jessigumman där vi ska ha en liten sleepover i kväll! Vi ska även färga mitt hår!! Skojj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0